heineningridinnieuwzeeland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ingrid

Reacties

Reacties

Gillian

Dag Hein en Ingrid,
Wat leuk dat we mee kunnen genieten van de fantastische reis die jullie gaan maken! Een goede reis en heel erg veel plezier gewenst!
Gillian

Thea

Goed reis....

Anna

Leuk dat je dit doet Ing, ik kijk er naar uit mee te reizen

Liesbeth en Willem

Goede reis en pas goed op elkaar!!!

Antje

Ik heb je mailtje ontvangen. Weet niet of dat nu ook automatisch zo blijft. Goede reis en veel plezier!

Soraya

Op naar nieuwe ontdekkingen! Ik wens jullie veel mooie nieuwe ervaringen toe, veel plezier en een goede reis. Spannend hoor! liefs Soraya?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!